مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-04اجتماعي

عدم توجه به جلو و خستگی، علت نیمی از تصادفات خراسان جنوبی 


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: علت 48 درصد از تصادفات رانندگی در جاده های استان عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی است.

  - ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: علت 48 درصد از تصادفات رانندگی در جاده های استان عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی است.

  سردار حسن شجاعی نسب، امروز چهارشنبه 12 مهر در نشست خبری با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی سال جاری با عنوان شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار ، اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی که تا 19 مهرماه ادامه دارد 70 برنامه در مرکز خراسان جنوبی و 300 برنامه در مجموع شهرستان های خراسان جنوبی برگزار می کنیم که دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تکریم بازنشستگان، برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهدا از جمله این برنامه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک در روز شنبه 15 مهرماه، تصریح کرد: اجرای مراسم روز سرباز و تقدیر از خیرین امنیت ساز نیز از دیگر برنامه هایی است که در هفته جاری برگزار خواهیم کرد.

شجاعی نسب با اشاره به آمار عملکردی پلیس در یک سال گذشته، بیان کرد: در طول یک سال گذشته 298 هزار تماس به مرکز فوریت های 110 در خراسان جنوبی شده است که همکاران ما در این تماس ها راهنمایی و مشاوره به شهروندان استان داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به جلو و خستگی، علت نیمی از تصادفات خراسان جنوبی 

عدم توجه به جلو و خستگی، علت نیمی از تصادفات خراسان جنوبی